Åka till mormor :)

Iad g var det Lucia, det var inte så kul, men vi hade ju nästan inga lektioner, så det var skönt.
Lussebullarna var goda och Lea, Mirre och jag  var inne i kyrkan och åt. Sen gick vi tillbaka till skolan och vi kollade på Ice Age 2, ekorren är sååå söt :)
Sen var det So men vi kollade bara på en film om miljön, den är lite skrämmande om an täkwr rfter. Sen så skulle vi ha Matte och planering men vi ahde ingen matte, Skönt!!
Utan att någon visste något så sa djole att jag, Emelie och Rikard skulle gå upp och ställa oss vid tavlan, jag fattade ingenting, sen förklade djole att vi hade svarat rätt på frågan han hade lagt in i so provet. Vi tre skullle tävla om priset (det var en grön frisbee) Frågan var vad heter portugals huvudstad? Jag fick helt hjärnsläpp, och rikard svarade rätt (inte så kontigt han kn ju allt, typ) Sen så hade vi bara planeringoch så fick vi gå och äta, fast han släppte oss förtidigt, så Lea, Mirre och JAg gick ner och satte oss utanför bilden och vi hade roligt och pratde och skartatde.
Sen gick vi och åt, risgryns gröt, Mums!!
Vi satte oss vid ett bord och Matilda och MAlin vid det bredvid sen flyttade dom till vårat bord vi hade skit kul!! Lea och Mirre gick tidigare än Malin, Matilda och jag så vi satt kvar ett tag. Sen stog vi och pratde utanför porten.  Malin skulle till sin mamma så vi hade sällskap så vi pratade om AA(andra avenyn).

Så att ni vet alla som läser min blogg (och alla som inte gör det XD) Så kommer jag int eskriva förän på Söndag/Måndag, för nu åker jag till mormor och imorgon ska jag på 50-årsfest och på söndag åker jag hem från mormor, men jag ska äta julbord med Ulf, Jannika, Anders, Ali, Mamma och Pappa. Så vi får se hur sent det blir. 


 


Kommentarer
Postat av: Ebba

mm, risgryns gröt :D

2008-12-16 @ 07:10:18
URL: http://ebbsa.blogg.se/
Postat av: fredrika

de bjöd inte på risgrynsgröt (julgransgröt), tyvärr. :( Men vi fick jätte god julskinka. =)

2008-12-16 @ 16:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0