Colly!!!

Mirre och Lea var sjuka idag :( Krya på er!!

Mamma väkte migtyp kvart i åtta, jag blev as stressad.
Men jag kom iaf bara fem minuter försent, och vi skulle ha prov och allt, men jag hann iaf göra klart provet i tid :) Det gick as dåligt men iaf :P
Sen hade vi No as tråkigt, inte kul. Fast tjejer har iaf bättre balans en killar :P För att vi inte har samma medel punkt eller va fan det heter, bryr mej iaf inte.
På tink freshen så  satt vi grupper och diskuterade olika saker, sen var det gmpa, och Christin var inte me så jag pratde ganska mycket med CAmilla, Julia och Emelie, fört gjorde vi någon konstig lek som hette här kommer vi eller va fan den hrter as tråkig iaf. Sen spelade vi fptboll och jag var Camilla, julia och emelie och vi vann:D:D Love It!!
När jag hade duschat och så, så gick jag ut i hallen och Christin men hon var inte där, så väntade jag i typ tio minuter på dom andra men dom kom inte, så jag gick hem , årkade inte äta i skolan, inte kul attvar själv i matsalen.
Sen gick jag till sklan, det var slöjd :D och malin undrade as mcket vart jag hade vit och så. Jag sanpapparde as mycket så jag blev helt sågspånig över hela mig :P Sen fick jag äntligen lacka, den kommer bli jätt efin när den är klar, det kommer nog bilder på det :)
Sen var det Engelska, fast vi hade Svenska i stället, först visade Rikard,Petar, Emelie, Julia och Axel upp sin pjäs och gud vad jag skrattde, sen spelade vi upp våran film, dåskrattde jag ennu mer :D:D det var as kul :D

efter skolan har ja gtagit det lungt och gosat med marsvinen och katterna :D Sen prade jag lite med Jonn innan han gick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0