Julafton :D:D

Julafton idag är så glad, i morse gick jag och kände på alla paket under granen, Får ju vänta tills fyra innan man får öppna paket, jag är så glad för jag fick massa saker jag önskade mig och massa saker jag inte önskade mig :D:D Men Bussan blev nog gladast för hon tumlade runt bland allt paket papper :P så söt :D
Jag blev glad över alla julklappar, men mest för Fredrikas och en av mammas julklappar Islandshästridning och privatlektion :D
och så blev jag jätte glad att det snöade :D:D fast inte så mycket, men det snöade :D

Nu kommer lite bilder på mina juliga djur



Söta!!
Tulsa och Maya totalvägrade ha tomte luva på sig:P


Kommentarer
Postat av: Kaninkungen

För mycket tomtar i år.

2008-12-25 @ 22:00:39
Postat av: Ebba

Man kan aldrig ha för många tomtar ;)<3

2008-12-26 @ 15:54:24
Postat av: fredrika

söööta tomtar.. :)

2008-12-26 @ 23:25:14
Postat av: Anonym

=)

2008-12-29 @ 00:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0