Julavslutning

Idag var det julavslutling:D:D:D:DD:D:D:D:D Jag är så glad!!!

Sen vid två på dagen så gick jag till lea för jag skulle följa med när hon ska rida :D (äntligen, har väntat i flera år)
När vi var framme gick vi runt lite och kollade så visade Lea mig lite saker, sen gick vi till klubbis och pratade med Liv och Tova, sen gick vi ut i stallet och kollade pånär några andra red.
Lea skulle rida Rita :D tror hon var ganska glad iaf, spec när Ritas skötare var där såhon fick göra iordning Rita. Liv och jag borstade Kitty.
Liv och jag fotade varje gång Lea red förbi så kamerans batteri tog slut :P Vissa bilder blev skit bra :D
När Lea gick på teori så skulle Liv och jag gå runt istallet såfasnade vi vid Pestos spilta och fick hjälpa till att pynta så det blev jätte fint :) Det var massa glitter och kulor. Sen kom Leas mamma och vi åkte hem, fick skjuts ända hem till porten :)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0