Ridning :D

Idag skulle jag rida:) JAg fick Silver, förs tblev jag ledsen, men sen tänkte jag att då kunde jag vis alla andra i min grupp att det går att få honom att röra på påkarna :P Han bet mig tre gånger och sparkade mig fem gånger under tiden jag gjorde i ordning honom.
Sen gick vi in i ridhuset och vi började, han var väldigt seg i början men andra galoppen behövde jag inte ens piska på honom, sen var han jätte bra resten av lektionen, fast vi skrittade bara och den gångarten tycker han ju bäst om :P Vi skulle göra någon konstig grej att man skulle vända hästens bakdel vid varje kon, as lätt, men alla andra behövde hjälp, vi gjorde det typ i en halv timme, as tråkigt :( Sen satt vi av och Julia skulle ha honom.
Sen åkte Fredrika och jag hem.
Jag har precis badat marsvinen :P dom är sååå söta när dom simmar :)
Sen har jag kollat på filmen Zozo ganska bra faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0