Sandra och Connor

Imorgon är det julafton:D:D Längtar,man jag vet typ vad som finns ialla paket ändå men det gör inge :D

idag såskulle jag träffa Fredrika, sandra och Connor :D inte träffat Connor på tre år han har vuxit så mycket och han är jätte söt :) Jag var lite engslig och prata med honom , men det gick bra han förstog det mästa. Han är inte så bra på att utala namn på saker som Bamse kallar han Bomsa, Boliboma kallar han Aliibompa och Hötorget kalalr han IamTierd.
Vi bakade pepparkakor och handlade massa saker och jag fick hålla koll på Connor såhan inte försvann.
Vi hade jätte roligt :) Han ville bo hos mig när jag sa att jag skulle åka hem, han ville också åka hem till mig, nästan hela vägen till tunnelbanan så tjatade han om att få åka hem till mig men Sandra åkte till hennes mamam istället.
Hoppas jag får träffa Connor igen snart innan han åker hem.

Kommentarer
Postat av: Ebba

God jul :)

2008-12-24 @ 19:54:38
URL: http://ebbsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0