Singstar :D:D

Sovmorgon idag börja klockan 9 :D Sov till halv nio :P Så skönt, mne somnade typ tolv igår :P

Fösta lektionen Bengelska :( as tråkigt, fast malin, matilda och jag skrattade as mycket, så matilda fick byta bord ;P
det hände inte så mycket roligt  förutom  att vi fick äta Algresnbilar på matten först räknade vi med dom sen åt vi upp dom :) Mums!!
Sen var det lunch och Ami satte sig vid vårat bord :) Christin, hon och jag pratade om hästar som hade dött :(
Sen var det Musik och Christin, Lea, Axel och jag körde singstar :D as kul :D Vi hade en mini turnering :) Christin vann, Lea kom tvåa och Axel kom trea :) jag kom fyra men det gjorde ingenting för det är ju viktigaste att ha kul och det har man ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0