Hej

Förlåt att jag inte skrivit sen julafton men jag har varit så inne i att spela Guitar hero, horse and me och mitt jdursjukhus i afrika och i australien :) Det är spelen jag fick i julklapp :) Det har inte hänt så mycket mer.
jag har bara varit på Bio med Fredrika igår, chihuahuan från Beverly Hills, den filmen var jätte bra :D Alla hundar var så söta :) Den är väldigt spännande.
Sen idag skulle jag rida en privat lektion på Robin, men när vi kom till stallet så fsa jag till i kassan att jag hade kommit, men dom sa att ajag skulle rida imorgon,l men såfixade vi så jag skulle rida Acrobat på nyårsafton istället.

Sen så skulle jag barasäga att jag inte kommer skriva på några dagar, för jag ska åka upp till borlänge och hälsa på där och om vi har tur så kommer Sofie komma med upp till sthm :D


Kommentarer
Postat av: kattvakten

hoppas sofie får komma. :) hälsa alla i borlänge.

bussan är väldig jamig. :)

2008-12-28 @ 23:02:37
Postat av: Anonym

Ja, hoppas sofie kommer :D

2008-12-30 @ 08:26:23
Postat av: Ebba

Förlåt glömde skriva namn på förra kommentaren

2008-12-30 @ 08:26:58
Postat av: Emma

Hon längtar efter mig bara, hälsa henne att jag kommer hem snart :) <3<3

2009-01-03 @ 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0