Klippning :D

Idag är jag frisk och gick till skolan, har saknat alla kompisar. Dom tre första lektionerna innan gympan så kollade vi på två olika filmer, en om miljön på so:n och en anna film på no:n och tink freshen, en var lite konstig och dom satt bara och pratde i en timme och tjugo minuter, och det var en kille som tydligen var 14000 år och hade vrit jesus och pratat med budda, typ. Ingen trodde honom, men sen så fick den älsta manne reda på att han hade haft samma namn som en som hade utbildat honom när han var mindre, han bytte ju namn hela tiden för att han flyttade hela tiden. Sen fick den äldre mannen en hjärt attack och dog, sen tog filmen slut. Väldigt konstig!!
Sen gick vi tillgympan och vi pratde och skattade mycket. Jag var inet med på gympan så jag satt i omklädnings rummet och väntade tills Lea var klar då gick vi till lunchen. Det var potatis bullar gansk gott.
Sen gick vi upp till trean och så var det biljad-turnerings final!! Dom som var med var Jakob, 9 (Mirres bror) och Marcus, 6 Jag hejade på JAkob och hann vann!! :) Mirre blev såklart jätte glad :)
Sen var det slöjd och jag blev klar med min hylla, äntligen!! :) Sen hjälpte jag Lea att rolla hennes vad det nu ska bli :P
På engelskan spå skulle vi redovisa våpran jul-grej och nätan ingen var blar :P det var bara några som redovisade. Men jag får väll göra klart den saken snart. Sen så bytte killarna och och tejerna plats så killarna redovisade och vi gick ner till data-salen, men det var ingen som jobbade typ. Jag gick in på min blogg och andra bloggar, sen kollade jag med Lea, christin och mirre när dom kollade på jul kalenden, sen var jag tvungen att gå hem för jag skulle klippa mig :)
Jag sa hejdå ordentligt till Christin för att hon ska ju åka till Egypten inatt, du får ha det väldigt kul där borta i Egypten!! :)

Sen kom jag hem och mamma och jag gick till frisören, fredrika km lite senare direkt till frisören, jag klippte bara topparna, men dt blev fint synd att jag inte alltid kan ha sånt här fint hår hela tiden, det går ju inte att fix till sen efter ett ag
:( men det får gå. Jag tycker inte om mitt hår!! förutom nu då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0