MVG :D

Idag har det regnat hela dagen :( inte kul! skulle vrit roligare o det snöade.

Idag har det iaf varit en roig dag :)
Första lektionen Eng inge kul!! Vi skulle vara två och två och så fick man ett land och så skulle man skriva om det landets jul traditioner på engelska, as tråkigt. Jag fick vara med José´och vi fick U.S.A
SEn var det SO, det hände inte så mycket. Efter Son var det läxråd, för det var inget elevråd, Christin och jag gjorde engelska brevet, as tråkigt.
Sen var det svenska :) Vi i min grupp gick ner till sexans klassrum och redigerade filmen, den är ganska konstig XD Men den blir bra säger vi :P
Sen var det lunch och klockan i sexans klassrum gick fel så alla satt redan i matsalen när jag kom ner. Mirre skulle till läkaren och kunde inte sitta så länge i matsalen, men Lea, christin och jag satt till halv. SEn gick vi upp och kollade på Biljard turneringen, Djole tog det fett seriöst. SEn gick Christin och jag ner till Bilden och där var några tjejer från åttan och speade ett spel, det är en röst som säger typ en mening och så ska man skriva Och om man har fel så säger en bebis Nee och om man har  rätt säger en beis yess. 
Vi gick upp till oss klockan ett igen, och  alla tog fram alla kakorna. Lea och jag satte oss, vid Lea och så fick Can komma till oss. Vi skulle skära kakan i två halvor, och spara en halva, sen skule man dela den andra halvan och dela den i två fjärde delar och spara en, sen skulle man dela den i två åttondelar, sen spara en åttondel och av den andras ka man skära två sextondelar. JAg åt tre sexton delar, sen orkade jag inte mer :P Vi gav en bit till Ami och hon blev jätte glad :) 
SEn hade vi en jätte lång rast tills Non och under den ratsen så bråkade CAn och Marcus.L Sen kastade JOsé biljard kritan precis under mitt öga :( ajaj det gjorde rätt ont, hoppas det inte blir blått där iaf, gud vad pinsamt!!
På Non fick vi tillbaka Ekologi provet, jag fick 34,5p/38p!! MVG!! Jag är ganska glad. 
Efter skolan så sov jag, för jag var så trött.

Hej så länge ska snart se på Andra Avenyn :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0