CocaCola

Lea var frisk idag :D

Idag så var det faktiskt ganska kul i skolan idag, jag var med Lea, Christin och Mirre :D
Gick lite senare hemmifrån så jag kom nästan försent :P Det var SO :D Vi fick tillbaka våra Brott/Straff Prov, Det gick Fett bra:D  Sen kollade vi på en tecknad film om Antikens Grekland, den är ganska rolig XD
Det var rast i typ en minut Sen var det NO och vi hade en lite konstig vikarie hon pratde hela tiden. Det var bra för då slapp vi svara på frågorna hon ställde Hon svarde på dom själv XP När lektionen var slut så spelade Christin och Mirre Alfapet och Lea och jag spelade UpWords, det var kul fast Lea vann. Men det gjorde ingenting :) Sen hade vi Tink Fresh, Vi hade Åsa och vi skulle ställa oss i olika hörn beroende på vad vi tyckte. Efter det spelade Lea, Christin, Mirre och jag UpWords. Sen gick vi till gympan, då hade dom andra gått så Matilda fick gå med oss :) Lea, Christin och JAg var inte med på gympan så vi gick hem till Lea, vi har kommit på att vi ska göra en egen låt, Lea har ett progrm på sin dator som man kan sätta in olika instrument så att det blir en låt, sen ska vi skriva text till det, vi åt lunch hos Lea, för det var äcklig mat i skolan. Jag gosade jätte mycket med Boris och Tage :D Sen kollade vi snabbt på Mamma Mia, SKIT BRA FILM
Sen gick vi till skolan och vi skulle ha slöjd Lea och jag fick skynda upp till träslöjden för att inte komma försent. Men vi hann. Först hjälpte jag Lea att borra, sen sandpapprde jag hela lektionen.
Sen var det engelska, vi fick tillbaka våra prov. Sen spelade Lea, Can, Emil och jag spelade alfapet först sen tyckte Can att det blev tråkigt och vi spelade Pichenary (eller hur man stavar) Lea och jag var på lag. Vi var skit bra och hade rätt hela tiden. Men CAn och Emilvar lte dåligare. Sen var lektionen slut och Lea, Christin och jag gick hem.

Sen har jag inte gjort så mycket bara städat lite och pratat med Jonn och fredrika och så har jag lekt med Bussan, Snart ska jag se på Andra Avenyn, hoppas att det int eblir för sårligt.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Om nio gör låten på datorn hur ska ni kunna spela den i verkligheten sen då??

2008-11-21 @ 06:45:35
URL: http://ebbsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Bry dig inte!!

2008-11-21 @ 16:49:41
Postat av: matilda

orka vara så jävla arg Emma! Ebba ställer en fråga hon vill veta, och du bara skriker på henne att hon inte ska bry sig. hur tror du det känns??!

2008-11-22 @ 14:26:19
URL: http://mizzau.blogg.se/
Postat av: emma

jag skrek inte

2009-02-07 @ 10:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0