Fredag:D

Det är skönt att det är fredag :D

På Bengelskan så spelade vi biljard det var två lag Jag var med Matilda, Malin och Roque. DEt gick ganska dåligt fast vi vann, alla mitt lag var dåliga fast jag fick alla fall in en boll :) och MAlin fick in två :D (fast en gildes inte :( ) Men vi vann ändå för att Alex sköt in den svarta bollen :D Vi fick sluta tidigare och Malin, MAtilda och jag pratde sen kom Fanny.
Sen började Marcus och Can bråka och alla skrattde XD Det såg skit kul ut.

Vi hade ingen SO så istället så hade vi Matte och Utvärdering. Sen var det Lunch först satt jag med Lea, Christin och FAnny, sen kom malin och Matilda då bytte Fanny plats. Lea och Christin skulle till stallet så jag satte mig vid dom andra vi hade roligt. När vi ätit klart gick vi utan för porten och så stog vi där ett tag, Sen började malin och jag lossas bråka XD(vet inte av vilken anledning XD) SEn så tog Matilda Malins väska och Matilda och Fanny sprang in i Matildas port (den är på andra sidan gatan) jag stoppade Malin så hon inte hann ta sin väska och så sprang jag också in i porten XD Malin blev arg och stog och bankade på porten ganska länge, vi tyckte det var jätte kul XD och vi skrattade jätte mycket. Efter ett tag fick hon sin väska och så stängde vi ut henne igen XD sen fick hon komma in och då blev hon jätte arg och skrek då kom matilda på att dom arga grannrna i hennes port kanske hör och blir arga. Så vi gick ut ur porten. Så gick Fanny hem. Men MAlin och jag var kvar Matilda var inne i porten och vi stog utan för och ville ha koden så vi kom in. Men det fick vi inte, Sen började MAtilda med sån här grej att hon är inne i en låda såg skit kul ut. MAlin och jag gick runt och då stog hon där.
Sen kom det någon med tvätt. Så vi gick. Sen väntade MAlin och jag under hennes balkong och efter ett tag så kom hon ut , vi pratde lite om att vara till sammans men Matilda skulle gå till sin pappa och Malin skulle göra något så det gick inte :( Sen gick Malin och jag hem, vi bor ju åt samma håll så vi gick och pratde lite.

Sen hände det inte så mycket mer den härkvällen bara det att MAmma, Pappa , Fredrika och jag spelade spel det var kul :D

Det har varit en rolig dag :D:D Men nu ska jag gå och lägga mig god natt

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha det var kul:P och när jag dansade da! malin tyckte det var jätteroligt, haha:D

2008-11-16 @ 16:42:10
URL: http://mizzau.blogg.se/
Postat av: Matilda

Va? va det ingen so? haha, vart va jag då i mina egna tankar? :D

2008-11-16 @ 16:45:16
URL: http://mizzau.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du haft en trevlig helg! :)

2008-11-16 @ 16:51:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi hade en annan lektion

2008-11-30 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0