Kul dag :D

Idag var Lea sjuk :( Hoppas du kommer imorgon Lea!! Krya på dig!!

Idag var det sov morgon :) fösrt gick jag till skolan men hade glömt mina nycklar och fick gå hem igen :P Men kom inte försent som tur var för Roqe är ju alltid sen. Vi kollade på Batman så BORING!! Men vi slapp iaf en lektion kan man säga , vi behövde inte göra något. Matilda, Malin och jag pratade hela tiden. Sen var det svenska, vi gör en pjäs av en grekisk myt, inte så kul men vi gjorde typ ingenting bara pratde om annat. Gissa vad vi hade sen då, jo matee :( gjorde typ ingenting, hjälpte bara christin vi skrattde as mycket :D Efter matten var det Lunch och Christin, Mirre och Jag satt vi samma bord vi skrattde och pratde tills halv för då gick vi till bilden och Mirre fixade sin mapp och Christin fixade till sin bild lite. Sen hade vi musik och spelade vi Just Dance men sen bytte vi låt.

Sen har jag städat mitt rum resten av dagen nu tittar jag på TV.

      Söta Bussan och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0