MVG :D

Sov morgon :D
Jag kom till skolan typ fem över nio, så kom Malin och var skit glad att hon inte behövde vara ensam på Bengelskan. Lite senare kom Matilda och vi pratde och skrattade mycket :)
På bengelskan skulle vi prata om filmen vi såg förut Batman-mr. Pinguin tror jag att den hette.
Sen fick vi en såååååååå intressant bok, tyckte Rouqe. Men den var as tråkig.

Sen gick jag till Lea, Christin och Mirre och dom tyckte jag hade en jätte fin tröja på mig, den ser lite ut som godis :P
Sen var det svenska inte så mycket med det, Christin, mirre och jag spelade Alfahpet.
Efter Svenskan hade vi matte och vi fick tillbaka våra matteprov från i Fredags, jag fick 25/27 :D Bra tycker jag, Sen berättade Djolle vilka poäng som fick vilka betyg. 24-27 var MVG :D Fick MVG!! Jag blev väldigt glad, men Can blev jätte arg för han fick 23p.
Sen va det lunch, när jag hade hade tagit mat va bara Lea borta, så jag satte mig vid ett bord och sen efter ett tag kom Lea, hon hade bara hämtat Christin och Lea. Det fanns bara Becel smör :( Så jag blev inte riktigt mätt.

Efter lunchen var det Musik :D I Love Music 
Lea, Christin, Mirre och jag ska börja på en ny låt If I was a boy eller vad den heter. Vi spelar ett akord var XD men såska vi nog inte spela nästa lektion eller kanske.

När lektionen var slut gick vi upp till våra skåp och jag väntade på Mirre för att lea och Christin skyndade iväg.

Sen har jag inte gjort så mycket mer bara tittat på Tv och gosat med djuren, just nu tittar jag på fiske DRAG

 Tulsa <3<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar också titta på fiske Drag

2008-11-29 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0