Rida :D:D m.m.


Åkte bil till stallet idag :D Man fick välja häst så jag valde MAdonna :D <3 Bästa tjejen <3<3 lektionen gick bra faast hon var ganska seg så man fick jobba och så var det inte så rolig lektion heller. För vi hade en jätte konstig rid lärare som sa massa onödiga saker och glömde dom viktiga. Sen galopperade vi jätte kort och i bara ett varv :( Men jag fick iaf rida :)

Sen åkte Fredrika och jag till farsta ochskulle köpa hö men djuraffären var inte öppen så vi åkte till globen istället men där var det inte öppet heller så vi fick åka hem. När vi kom hemså hämmtade vi Pappa, Kent och Pia, För vi skulle äta lunch hos Fredrika :) Så att kent och Pia skulle få se Fredrikas lägenhet innan dom åkte hem. När vi ätit klart så skulle Pappa och jag följ aPia och Kent till rätt spår så att dom kunde åka hem. Sen så sa vi hejdå och åkte hem.

Nu ska jag äta hjedå

Längtar till julen!!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

de ska bli så kul i sommar när vi ska rida.. hehe ;)

2008-11-29 @ 21:50:21
Postat av: Anonym

ja, jag lämngtar dit

2008-12-01 @ 19:36:45
Postat av: Emma

dey var jag som skrev det ;P

2008-12-01 @ 19:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0