Städa!!

Skolan suger mne man måste gå dit :(  men det är iaf kul med all kompisar, om inte dom fanns skulle jag lätt inte gå till skolan.

Men iaf, idag är det kort dag :D Då slipper man vara i skolan så länge. Vi slutar efter lunch. Vi hade tråkiga lektioner som vanligt och så hade vi matte prov :( men det gick ganska bra hoppas jag.

Man fick gå när man var klar, jag blev klar ganska snabbt och väntade på Christin och Lea, sen gick vi ner och åt lunch lite senare kom Mirre. Vi pratade om massa saker om olika insidenter, hästar och roliga saker, somnärfel person ringer m.m. kanske inte låter så kul, men det var det. Sen gick jag med Christin och Lea hem och vi fortsatte prata.

När jag kom hem lyssnade jag på Mordet på Orient Expressen och pyssalde med Marsvinen och städade mitt rum ordenligt. Så har jag lekt med Bussan, ska snart gå och äta på Piloten eller Natalie.  


  Små bajsarna :P så söta <3<3


Kommentarer
Postat av: Janika

Dina marsvin är så gosiga :)

2008-11-29 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0