Stockholm Internationell Horse Show :D:D

Jippie!! Lördag, och inte vilken som helst Stockholm Hors show med MIrre och mamma :D:D jag är så glad och det var så kul! Inget var dåligt, alla shettisar var så söta, så var det Islands hästar och Lusitano hästar. Horse Ballen var så bra. Det var så jävla coolt med acrobaterna på hästarna, dom hängde liksom upp och ner och så, det var as coolt alldså. Vissa hästar var helt galna och ville inte gör som ryttaren ville :P fast ingen ramlade av som tyr var, om man inte räknar med sheriffen, men det var typ meningen, sen fick han inte sitta upp ;P för hästen var jätte räddd. Sen var vi inne på shoppen fast köpte ingenting.
Det var jätte kul där :D:D jag längtar till nästa år :P

Innan Horse showen bakade jag Lussebullar, dom blev jätte goda :D


Kommentarer
Postat av: fredrika

låter jätte kul..

2008-11-29 @ 21:50:59
Postat av: Mirre

Tack Emma för att jag fick följa med!

Kramar/Mirre

2008-11-30 @ 19:18:22
URL: http://godismirre.blogg.se/
Postat av: Emma

Äsch, det va inget, det är jag som ska tacka för att du ville följa med :D

2008-11-30 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0