Two days

skrev inge igår :( för vi hde inget internet på hela dagen :(
Jag kan börja berätta om igår, igår var det bara en vanlig måndag, det ända roliga var rasterna, lunchen och bilden. Lea, christin, Mirre och jag skrattade nästan hela dagen:D

Idag skrattade vi nog mer än igår, det hände nog inte så mcket. Bara att vi hade svenska oh min grupp (vi har ju att vi ska spela in en film) planerade skit mycket allt är klart bara filmningen kvar.
På lunchen pratade och skrattade vi hela tiden och å massa mackor :P SEn skulle vi ha matte men vi fick träna till Biologi provet i stället, vi gick ut ur klass rummet och satte oss i soffan utanför. Sen kom Alex också och vi hade as kul. Det blev inte så mycket plugg direkt, men vi hade iaf as kul och skrattade. Alex satte ihop historier till varje bild i bioligi boken XD

Sen hade vi prov :( Men det gick ganska bra, kunde bara inte svara på fråga arton, den var lite konsttig.

Efter skolan har jag mest slappat och gosat med väldens bästa katter



        
Maccalie                                             Maya                         


Men jag har ju såklart gosat med Bussan och Tulsa också

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta små katter <3<3

2008-11-29 @ 21:24:23
Postat av: emma

dom är ju faktiskt inte så små ;P

2008-11-29 @ 21:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0