TOrsdag

Idag har det iaf varit slöjd kul:D:D och såklart massa tråkiga ämnen. 
och så var Mirre sjuk :( Krya på dig!! Hoppas du kommer imorgon :)

Vi hade ju gympa idag :( men mitt lag vann basket matschen :D:D
Efter gympan var dert lunch och då satt Lea,Christin och jag vid några lärare och pratde lite med dom. Vi pratde mest med Ami och Åsa Sen var det slöjd :D och är snart klar med min hylla, skruvade ihop alla delarna Lea hjälpte mig massor och så hjälpte jag Malin att borra, Lite läskigt :S
Efter slöjden var det Engelska och vi skulle läsa och svara på frågor och så skulle man skriva ett vykort på engelska men det gick iaf bra :)

Efter skolan så kollade jag lite på TV, Sen kom Fredrika och Jonn och vi hade kul och pratde. SEn gick Fredrika och jag glass :)

Kommentarer
Postat av: Fredrika

ja glass va smaskens!!!

2008-11-29 @ 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0