Trött!!

Skola idag igen:( första lektionenvar SO :) älskar SO, den här lektionen läste vi största delen och så fick vi skriva  lite när Andreas berättade om Oraklet i Delfi. inte så kul direkt
Sen var NO, efter ett tag så gjorde vi iordning julklapprna till dom där barnen i moldavien eller vart dom skulle. Vårat paket blev lite fult :P men det gör ingenting.
Sen var det gympa, men var inte me, för jag har ett stort sår under stortån, så jag kan knappt gå :( Lea och Christin skulle inte heller vara med på gympan så vi var i om klädningsrummet och lyssande på KAlle och choklad frabriken, han som läser har skit skum röst och konstiga ljud efekter. Sen kom Camilla och Emelie och vi tog massa kort. Efter ett tag satte vi oss i hallen.
Christin och jag gick till lunchen för att ta ett bord och så väntade Lea på Mirre.
När Christin och jagg tagit mat så insåg vi att det var full smockat överallt, så vi fick vänta as länge sen gick nåra så vi kunde ta ett bord. Lite senare kom Lea och Mirre. Vi satt ganska länge och idag fanns det Breegott smör :)
Sen gick Lea och jag och satte oss i soffan och väntade på Ami, för vi skulle ha slöjd.
Lea och jag sandpapprade hela lektionen utom på slutet då tog vi slipmaskinen. Det blev inte så stor skillnad men ändå. Det kändes jätte konstigt i händerna efterråt, det vibrerar ju så jävla mycket.
Efter slöjden var det engelska, fast jag gjorde inte så mycket mest var med Christin, Lea och Mirre. Min grupp gör ändå ingenting. Vi slutar ju så jävla sent så det hinner bli mörkt innan vi går hem.
Efter skolan så har jag mest tittat på TV. Jag har varit trött hela dagen.


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0