Tråkig och vanlig dag

Idag vaknade jag av att Maccalie spydde i mitt rum 8ol FAN!!

Fösta lektionen var SO ganska kul för Malins mamma var där, hon är polis och hon berättade om hur hon arbetade och så. Den lektionen gick över tiden som var väldigt bra, för nästa var NO (hate this) alla fall nu när vi håller på med uppfinningar på Tekniken.

Nästa lektion var Think Fresh, det är så jävla tråkigt...men idag var det ganska kul för man fick göra vad man ville :) jag tittade på när Christin och Matilda gjorde klart sitt Biologi arbete. Sen kollade jag på när några killar och Djolle tävlade på multiplikationstabellen på en sida på internet.

Sen gick vi till gympan och det var bara elva pers med på gympan idag, så vi fick göra vad vi ville, jag kom ite på något att göra men jag tänkte göra lite yoga först men tänkte GUD vad pinsamt liksom. Så jag visade Camilla och Julia hur man gjorde  kullerbyttor och så spelade jag lite pingis först med Kjell, sen med Ebba och Daniel, sen med bara Ebba och sen med Kjell igen.
JAg var inte så jätte svettig smen duschade endå och det tog ju såklart längst tid för mig att klä på mig och så Matilda Ebba och Fanny väntade..Tack!! Men dom värkade tycka det var jobbigt, lite konstigt tycker jag. 

Men dom ville väll till lunchen så att maten i skulle ta slut. 
Vi satte oss vid ett litet bord bredvid satt resten av tjejerna.
Efter ett tag gick alla utom Lea. Chrisin och jag. vi paratde lite med Ami. Sen så pratde vi ite själva.
Efter ett tag så gick vi upp. Lea och jag pratde lit eom Sofie och Mollys dans tävlingar (vet inte varför vi kom in på det ämnet :P)
Sen paratde vi lite om när jag var med i "Vinnarskallar" för typ tre år sen.
Det är lite roligt för jag "arbetade som statist där och var med i sista programmet, men det roliga är att jag springer ett sextio meters lopp samtidigt sitter jag på läktaren och sen så kom jag sjua fast så sa dom att jag kom trea :P
Jag fick 650 spänn för det :D

Men iaf så hade vi träslöjd :D Nästnästa lektion blir jag nog klar:D

Sen hade vi ENGELSKA PROV :(:( men det gick faktiskt bättre än jag trodde:D,  jag trodde det skulle vara svårare.


Bara fem dagar kvar tills jag ska till New York :D:D


Kommentarer
Postat av: f

jätte fin blogg. Rolig att läsa.

2008-10-23 @ 18:29:02
Postat av: Anonym

man behöver inte skriva exakt vad som har hänt en dag det räcker med en händelse, för ingen orkar läsa det där...

2008-10-25 @ 17:06:20
Postat av: Anonym

rolig och händelserik dag :)

2008-11-12 @ 14:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0