Typ, vanlig dag...

Idag har det varit en ganska vanlig men bra dag, jag hade sov morgong väldigt skönt men kunde inte sova längre än till åtta:(

Första lektionen är Bengelska, Rouqe kommer alltid sent. Men det är bra för då får vi alltid lite rast :D
Så kom Rouqe och vi började :( inte kul. Men det var iallafall lätt.

Så fick vi rast  för "Spanska-barnen" hade rast. Men deras rast tog slut snabbare så vi blev själva igen.
Matilda och jag satt i soffan och Daniel kom och började slå mig, men jag slog tillbaka, haha, han började springa och jag efter, vi sprang nästan till konsum. Sen sa han lägg av nu slutar vi, ja ba okej. Men så började han igen och så vi sparang upp igen.
När vi kom upp så fortsatte vi. Marcus.L började filma. Jag brydde mig inte. Jag gav  Danne ett par sparkar. Sen höll vi på tills Rouqe kom, vi gick in i klass rummet och fortsatte när Rouqe gott. Jag och Matilda fick gå ut (ville ju inte sitta själv) till bordet utanför.
Så kom Rouqe ut och typ ba förlåt jag trodde ni skämt bråka typ. Sen du får berätta vad som har hänt så tar jag det med Djolle.
Och så hade berättade jag allt, under matten så kom inte Daniel för Rouqe pratde med honom(eller om det var Djolle).

Sen på lunchen så pratade Djolle med mig ba typ, jag vet att du är en snäll tjej, du får säga till vad än marcus och danne gör.Vi har pratat med dom. Jag ba, okej, får jag gå och äta nu.

När vi haft musik träffade jag på Rouqe och ha ba, du får säga till vad som än händer okej?

Kommentarer
Postat av: matilda

Du kan ju inte ha samma bild där uppe som jag har på min blogg!! du kan ju inte härmas så mkt, och inte på bloggen häller!! varför har du snott den också?????!!!

2008-10-23 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0