Roliga dagar

Skrev tvärr inget igår för jag var hos mormor, det var kul:):)

Nu har jag precis kommit hem och tittar på Stjärnor på is:)

När jag var hos mormor så spelade vi mycket 500 och Fia på vårat roliga sätt,haha :P med tio(eller mer) pjäser :P
Jag och mamma gick till tornby och handlade lite.... Först gick vi till Hööks och kollade lite köpte inget, sen gick vi till djur kopaniet som är precis brevid där köpte ja lite leksaksråttor och bollar till Bussan, man alla katterna kommer säkert leka med dom:P
Sen ville mamma gå in på Ica Maxi så då gjorde vi det,  jag köpte en mineralsten till marsvinen med mat i. Det har Ebba sakt att Osten gillade en sån, så jag tänkte kolla om Lingon och Virvel gillade den.
Sen gick vi till djurmagazinet, jag köpte lite bland godis och mamma hittade en smådjur adventskalender som hon köpte två av (lite onödigt). 

När vi var hos mormor åt vi smörgåstårta och tårta till efterrätt, för att mormor fyller 83år i morgon :) Vi grattade henne och hon fick en Amarulis av oss.

Aja orkar inte skriva mer nu!
Tre  

Kommentarer
Postat av: fredrika

visst var de god smörgåstårta???!!!

2008-11-12 @ 14:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0