Äntligen Hemma

Nu har jag precis kommit hem :) Det är skönt och jag är ganska trött, men nu får jag berätta vad som hänt i Linköping.

När vi kom till mormor så åkte vi till Tornby :) Där skulle mamma och mormor promt in på Plantagen och det var jätte tråkigt tycker jag så jag tog massa konstiga bilder på blommor och så ;P haha, men vissa blev faktiskt ganska bra :)
Sen gick Fredrika, Pappa och jag och köpte skor på Skopunkten :) Vi var där ganska länge, jag provade jätte många skor, jag köpte ett par som jag tyckte var jätte fina och sköna att gå i :)
Fredrika och jag gick till Ikea för att köpa dom där gardinerna jag ville ha, eller rättare sakt tyget, sk aju sy dom sen. Det fanns i den ikea affären :D jätte fint :)
Sen skulle jag köpa en jacka och Fredrika, Mamma och jag, gick in i jätte många affärer, men jag tyckte alla jackor var fula. Men så gick vi in på Street One och där var det en jätte fin Jacka, och jag hittade en jätte fin tunika som jag köpte ;)
Jag gick även in på glitter och köpte ett par fina örhängen :)
Sen åkte vi hem :) En lyckad Shopping dag för min del iallafall :)

På kvällen så kom Tomas, Elisabet, Johanna,Lovisa och Martin :) Det var kul :) Vi åt midda.
Det var mysigt. Vi pratade och skrattade mycket. Jag var ju mest med Johanna och Lovisa och ibland med Martin. Han var ju så nyfiken på vad dom stora tjejerna höll på med, han är ju bara 5 år.
Dom var tvungna att åka hem klockan tio :/ och pappa och jag följde med dom till bilen..
Sen så kom två jätte gosiga katter och kom fram och goasde jätte mycket :) Fast sen så började dom bråka och sprang iväg

I Torsdas så tvättade jag mormor fönster och Fredrika städade, jag fick 500 Sek för det ;D Nasjit värre ;P
Sen hände det inte så mkt mer, kan man ju säga, bara det på kvällen så körde Mormor, Fredrika och jag Fia m. knuff, på vårt egna sett :) Jag vann!!!! ( vi kör med 20 pjäser, det tog typ 2 timmar)

Idag så hände det inte så mkt, vi packade mest ihop och så. Men det var så varmt och soligt så man kunde sola lite s¨jag passade på :) Sen åkte vi hem. Efter vi hade tankat så var bilden helt knäpp och vi fick motor stopp hela tiden :O Skumt aldså. Men efter ett tag så blev det bättre :) Som tur var
När vi kom hem blev vi över rumlade av massa glada katter och Bussan var mest glad och vill inte sluta gosa :)

Blandade Bilder:


Blomma                              Provar en hatt            Nya skor

         Jackan                      Gardin tyget                     Nya Örhängen

Nya skor på mig             Ny tunika och        Lovisa, Johanna, Jag
                                           nya örhängen       och Martin

Hejdå ;P                           Gosig Katt 1                     Gosig Katt 2

Jag                                      Blå himmel                      Grönt Gräs

Vissa bilder är lite konstiga, men aja det får gå ;)

Det var mysigt och kul, men endå skönt att vara hemma, men nu ska jag äta midda så hejdå så länge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa plattång

lovar dit hår blir fet fint

:DDD

2009-04-11 @ 20:22:06
Postat av: Emma

har redan en platttång

2009-04-12 @ 12:04:37
URL: http://blackandbrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0