Började dåligt :( Slutade bra :D

Har precis kommit hem från ridningen :D Vi hoppade, fan va kul det va :D Det va en lite skum lektion lyssna här:

Först så fick jag Silver, jag ba men va fan!!! Men det går nog bra endå, men han va ju såklart skit sur och sparkade och bet, så bet han hål min hanske :@ Han e en sur skit ponny!!
Sen så red vi och det gick ganska bra, bara det att stannde när vi skulle galoppera, och så ba yes nu börjar vi nog hoppa och han kändes bra och så.

Men då kommer Paula och säger, går det bra om du byter med Gabriella, ja sa jag vad som helst för att slippa hoppa Silver och så fick jag Maxima :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D Fan jag blev skit glad!!!!! Det gick skit bra och jag ångrar inte att jag bytte, ville ju såklart känna hur det känns att hoppa Silver, men Maxima var sp himla bra!!!

Fast det dåligaste e att pappa inte tog me kameran så det finns inga filmer eller bilder :(

Men nu sk ajag åka in till stan, ska köpa nya gardiner m.m. ;P

Kommentarer
Postat av: Elena

Sv hehe okej. Jag också =D

2009-04-05 @ 14:54:29
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Haha OJ, vad roligt att höra!! :)

2009-04-05 @ 23:55:37
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0