Madonna♥

Idag var det söndag :D Ridning, jag fick Madonna ♥ I stället för Paula (hon var och tävlade) så hade vi Alina :O Jag blev riktigt förvånad. Men hon var jätte bra ridlärare :)
Det var en rolig lektion fast det hände inte så mkt speciellt, det ända var att vi galoperade på en volt i taget och det gick jätte bra :) Men sen när den andra volten skulle galopera så ville Madonna det med så hon fattade galop några gånger ;P Sen var hon uppspelt hela lektionen och ville bara galopera.
Egentligen skulle vi rida ut i parken, men vi gjorde inte det för vatten spridaren va rtydligen på och hästarna skulle bli jätte rädda om vi red förbi där. 

Reseten av dagen ska jag nog bara slappa och gosa med Bussan :D



Jag och Madonna :D<33
(biden är tagen för typ 1 år sen)

Kommentarer
Postat av: fredrika

vilken cool bild. :)

2009-04-27 @ 08:52:44
Postat av: wiiwie!:D

Hih :d<3

2009-04-28 @ 18:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0