Middag och spel

Förlåt för att jag inte skrev nåt igår :/ Men jag kom hem typ klockan halv 12, och jag var väldigt trött så jag pallade inte skriva. Så jag skriver nu istället :)

Jag kom till Fredrika och Patrik vid halv 5 och vi började göra mat :) Egna Kötbullar med Hemma gjort Potatismos :D Mums!
Det var super gott och roligt att göra mat tillsammans :)
När vi ätit klart så spelade vi spel TP Blober Trotter :) Det är ett kul spel och vi spelade till typ 11 :O KLockan gick as snabbt, så ingen fattade att det blev så sent. Sen kom pappa och hämtade mig, han ville inte att jag skulle åka hem själv när det var så sent.
Han tyckte också det var läskigt att åka hem via tunnelbanan så han hade betällt en taxi :) Det går ju snabbare också :)
Sen var vi äntligen hemma och jag gick direkt och la mig var så himla trött ;P

Sådär nu vet ni vad som hände igår, kanske inte låter så kul men det var det :) och vi skrattade mycket :D

Men nu ska jag åka till farsta, men jag skriver ju vad som hände där när jag kommer hem igen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0