Mumien och Mumien- Återkomsten

Det är två riktigt sköna filmer, som är bra och som inte alls är förutsägbara, som vissa filmer är och dom är oftast inte sepeciellt bra.
Båda filmerna handlar om att det är nåra som är Egypten och letar upp mumier och slåss med dom, Filmerna är bra, spännade och coola, det är ju inte speciellt många filmer (som jag har sett iallafall) som utspelar sig i Egypten och handlar om mumier. Dom är absolut inge läskiga, fast om ni är känsliga försmåkryp och så är det inget att rekomendera. Filmerna rekomenderar jag värkligen(till er som inte är småkrypskänsliga ;P), Det är bland dom bästa filmer jag sett faktiskt, det här är precis min smak :)

men nu är reklamen slut och jag se slutet på Mumien- Återkomsten.

Så Bye



Bild på huvudpersonerna i filmerna

(bild snodd från google)



 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bilden e ifran 3an.. Nar dom e i Kina...

Annorlunda tjej i trean...

Den borde ni se.. be Freddan ladda ner den...

Kram

2009-04-24 @ 15:50:39
Postat av: wiw

titta du osså på den? :D

2009-04-28 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0