Najsig dag ;)

Idag va det kort dag i skolan me ;) Såå jävla skönt :)
Fats Christin är fortfarande sjuk :( Hoppas hon kommer imorrn ;)
Det hände inte så mkt io skolan.

Men det e skit skönt väder och just nu sitter jag på takterassen och myser ;) Det e varmt och skönt, nu börjar hoppet om att det blir vår snart äntligen komma igen ;) Hoppas det aldrig mer snöar i år :) Då blir jag super glad :D Hatar snö!!


Vår Bilder ;)


Jag ;)


Jag när jag fotar igenom datan ;) haha

Hoppas ni också får en skön dag ;)
Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: matilda

vad söta bilder på dig;P

2009-04-01 @ 14:38:28
Postat av: Emma

Tack <33

2009-04-01 @ 14:58:29
URL: http://blackandbrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0