Påsklov :D :'(

Nu är skolan slut och det är äntlign påsklov,
Jag är super glad smatidigt som jag är super ledsen.
Man är ju såklart glad när man är ledig i en hel vekca puls en dag ;D men idag fick jag veta att Sofie inte kommer :'( Hon har Påsklov veckan efter oss :'( Så hon kan inte komma hit :'( Såå jävla taskigt

Idag i skolan så hände det i så mkt kul som man kan skriva om, men solen sken hela sagen och det var skönt väder, fast dom sista lektionerna höll jag på att dö, tiden gick sååååå sakta. Man orkade inte jobba när man tänkte på att det bara var en timme till påsklov, ni förstår ;)
Det var pannkakor till lunch, så vi stannade och åt ;) Mums!
Lea, Mirre och jag hade skit kul och skrattade as mkt :)
Sen gick vi hem och jag gick med Lea nästan enda hem till henne ;) Haha men det va kul.

Nu ska jag bara ta det lugnt och sitta vid datan typ hela dan X) 

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack vad glad jag blir :)

2009-04-03 @ 21:27:52
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Elena

Gillar du att resa? =)

2009-04-03 @ 21:58:03
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0