Skön Dag :)

Idag så cyklade till Farsta med Pappa. Det var jätte skönt och jag tog det lugnt och cyklade sakta, det var så skönt att det var varmt och soligt hela dagen :) 
I Farsta så köpte jag en hårspray :) Sen köpt ejag inge mer ;P Men pappa köpte massa saker.
Sen åkte vi till Ulf och Jaanika, men det var bara Ulf hemma, vi satt och pratade med honom, fast det var mest Ulf och pappa som pratade jag solade mest ;)
Sen gick vi runt magelungen en bit tills mamma ringde då cyklade vi hem.

På vägen hem så cyklade pappa på en Kopparödla :S
Men den klarade sig bra :) 

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, men jag är så glad att det äe så varmt och skönt ute och man känner att snart är sommaren här :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0