Slappa

Efter mycket tonfisk och grädde, så gick Bussan och sov och jag tog massa söta bilder ;P Hehe
 Sen vakande hon och posade framför kameran, så nåra riktigt fina bilderblev det och söta såklart :)
Tycker iallafall jag :* Bussan

Kolla själva och se vad ni tycker :)





Såååå SÖT :D

Vilken bild tycker ni är finast??

Sen kom Tulsa på att hon också skulle börja leka med råttor, och hon tyckte det var såå kul ;P Hon är me söt :)
När Bussan såg att jag lekte med Tulsa blev hon fett svartsjuk och ville vara med ;P Hehe





Bussan frågar om hon får vara med ;P haha så söt :)

Senare på kvällen byggde pappa och jag ihop den nya bokhyllan, som mamma och pappa köpt idag, den blev riktigt fin :)
Sen hittade jag ett typ halsband som var sönder och så lagade jag det fast det blev ett armband :) Det är egetligen Fredrikas, men tror inte hon vill ha det efter som det bara låg på ett ställe, zå jag tog det ;P hehe!



Jag tyckte armbandet blev ganska coolt ;)

Allt för mig för idag :)
Syns typ imorrn :) Hej svejs ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0