Wera och jag :)

Idag var jag med Wera :) Vi hade skit kul och gick runt och snackade i typ fyra timmar :)
Det va najs ;) hehe
Vi köpte glass 88 och Magnum white lr vad den heter ;) Mums!
Haha vi gick ut i skogen och blev attakerad av myror ;) haha sen pkte vi lite skriskor i skogen och så tog vi massa bilder på varann och gosade med lite hundar :) Najsigt va det :)
Sen ringde vi Emok hehe han va rolig att prata me ;P Haha, vi snackade med han i typ en timme ;) hehe
Helt plötsligt märkte vi att klockan var halv 7 :O och jag var tvungen att åka hem :(

Det hände ju massa mer saker men jag orkar inte skriva om allt det skulle bli så jävla långt inlägg då så jag skriver bara lite kort :)

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack söto! :)

2009-04-05 @ 00:16:13
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0