Farsta!

Har precis kommit hem från Farsta, och köpte mkt grunkor och grejjor ;P Och så hängde Ebba me :) Fast hon hade inga pengar, men hon var bra sällskap ;P Länge sen jag skrattade så mkt ^^
Vi blev helt beroende av Ringar ;P Köpte 4 stycken och så kollade vi på as många i alla affärer som hade ringar, hehe ,)

Kul man kan ha! (en replik jag änvände väldigt ofta idag) och Ebbas replik: Konstigt! xP

Jag köpte:

- 2 par strumpor på Lindex 19.50/st
- Bh H&m 129kr
- Vinröd tunn Cardigan på H&m 149kr
- Ögonskugga ljusrosa och lite mörkare rosa på Kicks 95kr
- Puder på Kicks 119kr
- Ring på Glitter 16kr
- Ring på Six 20kr
- 2 Ringar på Accent 49kr och 59kr
- MetallArmband 12st 69kr

Vi hade skit kul och skrattade hela tiden xD och alla som såg oss tyckte säkert att vi var as konstiga eller nåt ;P Haha
Våran lunch bestog av varsin Ost/skink baugett och en pucko. Mums :) Vi satt på en bänk utanför och åt ;P Och det blåste as mkt, så typ allt blåste iväg xP

Haha och jusste nr vi var på Ålhlens så luktade vi på massa parmymer så det luktade jätte stark och lukterna har inte gott ut ur min näsa än ;P

Men fy fan vad kul vi hade det :)

Men nu är middan klar så nu ska jag gå och äta ;)

Bye!<3


Kommentarer
Postat av: fredrika

va kul ni verkade ha! :D

2009-08-15 @ 10:08:09
Postat av: ebba

ja vi hade jätte kul :D <3

2009-08-15 @ 12:49:45
URL: http://ebbsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0