Sista dagen!

Jaha, då var Sommarlovet snart slut ;( Sorligt!!
Det känns konstigt att jag ska gå till skolan i morrn :o
Men ska bli kul att träffa alla igen och det ska ju börja två nya! Lite läskigt ;P

Asså, det är så jobbigt, vet inte alls vad jag ska ha på mig!!
Vill ju se bra ut första dan, fast vi bara kommer va i skolan typ en timme bara ;)
Man vill ju ha en bra start på året :)

Hehe, gissa vad jag gjort idag då ;P
Jag har varit i skogen med Freddan och Jackie ;) Vi plockade Kantareller och Blåbär, fast det blev bara fem kantareller men as mkt blåbär xP
Vi hade ganska mysigt i skogen och gick runt och pratade och så ;)


Bye!

Kollar på Vm vill bara säga att precis nu vann Usain Blot, 100m och nya väldsrekordet är 9.58 :)

Hehe ville bara säga det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0