Stan idag me!

Åkte till stan med Wera idag igen :) Vi gjorde typ samma saker i går och hade minst lika kul ;)
Jag köpte a snygg kjol på TopShop, den har leopard fl'ckar massa olika färger (det kanske inte låter så fint, men det är den, svårt att inte ha nån kamera) Den var på Rea och kostade 100:-

Vi va inne i massa roliga affärer och kollade på massa saker, vi åkte nog hem vid 7 tror jag.

Btw, det var ju fett skönt väder idag, varmt och skönt BD

Men när jag var på väg hem från t-banan så hörde jag nåra killar snacka om nåt och jag hörde lite av deras samtal

Ena killen ba "Va är Tornadoskolan för nåt" (dom stog utanför Natalie och på andrasidan vägen så står det ju en skylt "Tornadoskolan" och en pil)
Och den andra svarade "Jo det är en skolaa man lär människor att göra tornadosar"

Hahha, jag tyckte det var skit kul x) eftersom jag går på Tornadoskolan oxå,haha


Men nu börjar filmen jag kollar på

Bye!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket för din röst och dina fina ord!= )

allt bra idag? =)

2009-08-04 @ 13:09:24
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0