Stan m. Fii

Tjena hoppsan!

Idag har Sofie varit i min skola och varit med hela dan :) Vi hade fett kul ;P och alla killar, dårå!
Vi slutade kl 12 :D För någon hade vandaliserat xP

Efter skolan åkte Sofie och jag till stan :) Vi gick in i massa affärer och gick på Hötorget, och alla turkar vid frukt stonden stötte på oss ;) och bjöd på Jordgubbar och Vindruvor! Hehe, men vissa var väldigt slämmiga, uuueee!

Men jag köpte iaf ett par ljusa jeans på BikBok. I Love BikBok!<333
Så köpte jag ett armband och ett par örhängen.

Vid 4 åkte vi hem och vi var så trötta och hade as ont i fötterna och Sofie somnade ;P Haha

Och nu har Eva, Roger, Liv och Olle kommit :) Dom ska sova i lägenheten inatt :)

Bye!

(kanske kommer lite bilder eller nån film sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0