Tjena..

Nu sitter jag hemma har huvudvärk från som har sutit i sen engelska lektinonen idag ;/
Men man blir lite bättre när man lysnnar på najs musik, då slipper man tänka på det :)
Just nu: To late to apologize ;)

Det har inte hänt så mkt, vet inte vad jag ska skriva riktigt ;)

Men en kul sak det är ju att ridlektionerna i stallet börjar idag :) och jag börjar på Sändag, och så har vi fått en ny ridläarare Alina :D Hon är så bra ridlärare!! ( har haft henne som vikare nåra gånger)

Och så har jag fått reda på att Lilla snuttis Amstel kommer stanna ett tag till i stallet <333 Det är jag glad över så får man träffa honom minst en gång till <333

Sen så börjar ju alla najsiga tv-serier en efter en så nu blire mkt tv på kvällarna ;P
Vissa nya kommer ju oxå, som man kan ge en chans, jag ska kolla in True Blood, en ny vampyr serie som ska sändas på Svt börjar den 28/8 tror jag att det var 22.00, har läst på en annan blogg att den ska vara bra :)

Men nu ska jag hjälpa till med maten, ;P

Bye!


Kommentarer
Postat av: malin

oxå börjar AA den 8 september ju :D

2009-08-24 @ 17:23:33
Postat av: Anonym

True blood e valdigt bra.. Varfor ber du inte Freddan ladda ner serie 1 och 2... ???



Kram

2009-08-25 @ 17:30:20
Postat av: Anonym

ja de får vi göra... fast vi får nog be J om hjälp igen :P

2009-08-25 @ 21:39:24
Postat av: Anonym

ja de får vi göra... fast vi får nog be J om hjälp igen :P

2009-08-25 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0