Tjena!

Asså gud, det är såå jobbigt att inte ha internet i stugan, så jag skriver varje gång jag är hemma, är ju ändå hemma nästan varje dag.
Men det har väll inte hnt så mkt kul sen förra inlägget direkt, så det blir ett kort inlägg.

Det är tråkigt att skolan snart börjar, bara en vecka kvar på sommarlovet! Tur att man hunnit göra allt man hade tänk göra på lovet, så nu har jag en vecka helt utan saker jag måste göra :) och det är skönt! Får ta dagen som den kommer.

Oj, vd dum jag är! Jag hade helt glömt bort att jag var på Fjäderholmarna igår med mamma, pappa och Freddan. Vi åt middag och kollade på en teater "Bruden som visste för lite" Riktigt bra och rolig, man skrattade hela tiden, och ibland gjorde skådisarna bort sig ;P Det var kul. Den hade en skön handling oxå, det handlade om en kille Björn som skulle gifta sig, och natten innan så hade han varit otrogen, och så blir det bara värre och roligare och komplicerat, men inte för komplicerat så manhänger med i handlingen.
Riktigt bra!
Men jag tror att det var så här, det var sista föreställningen och då kanske skådisarna hade kopplat bort allting som hade med teatern att göra, så då blev det el hela tiden, och dom skrattade mkt :) Men den var så himla bra :)
och man kan aldrig gissa hur den slutar X)



Men nu måste jag sticka till stugan.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0