Tvätta fönster!

Ojojoj!
Nu har jag inte skrivit på nåra dagar...
Men det har faktiskt inte hänt så mkt, bara skola och så, men igår var hela högstadiet i Karlsberg :S Värsta militär grejjen! Men det var ganska kul, men inte själva banan, bara när vi tjejer hade kul i gräset och satt och pratade och så :D

Efterråt var jag med Matilda vi hade ganska kul ;) Vi var hemma hos henne och hos mig och så gick vi ut och gick och pratade och skrattade :) Fett Najs!

Sen skulle jag klippa mig, kom lite försent...jag trodde mamma sa kvart över 5 men hon sa kvart i 5! Hehe, men håret blev iaf fett fint :D Men det kommer ju snart att gå bort :/

Gissa vad jag ska göra idag! Jo jag ska tvätta fönster, hos någon som typ Freddan känner :/ Men jag får 500kr lr 700kr, jag vet inte riktigt för det ändras hela tiden ;P

Men nu sitter jag och lyssnar på musik och fixar i ordning mig :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0