Fest snart :D

Tack för att ni hjälpte mig att bestämma vad jag skulle ha på mig idag på festen :D<33 Det blir den blåa tunikan och det lilla hjärt halsbandet :D (se inlägget nedan)

Idag har det varit en rolig dag och mycket skratt :D som det brukar vara <3 Vi hade ingen B-eng :D Det var bra! Vi hade det för att några killar hade ritat hak-korss, H.H 88 och Niklas<3José. Sen skulle vi på SO:n  prata om vad hak-kors står för och vad som hände under andra väldskriget. Det va inge kul, sen hade vi matte men vi pratade mest :P Sen var det utvärdering men det hade vi inte istället pratade Djole bara om våran matte läxa. Sen var det lunch och det fanns inga lediga bord så vi satt med lärarna och pratade om massa saker :) tills typ 20 i 1 sen gick vi upp och hämtade våra saker och så gick vi. På skol gården såg vi att det va en is-backe så vi åkte lite där :P det var kul och vi skrattade as mycket sen gick jag hem och nu ska snart Fredrika och jag åka till hennes lägenhet och hämta lite saker.

Sen i kväll blir det ju fest:D det ska bli super kul :D<33


Kommentarer
Postat av: ebba

Hahah, vad konstigt vi var också på skolgården innan er och åkte x)

2009-02-13 @ 16:01:21
URL: http://ebbsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0