Fest!!

Förlåt att jag inte skrev nåt igår om festen, men jag va så himla trött orkade knappt se vem som åkte ut i let´s dance, men det var Kitty:( hejade på henne.

Men iaf nu ska jag skriva om festen :) Pappa och jag hade lite svårt att hitta dit, menvi såg Rebecka och ehnnes mamma och dom stog och frågade en kille sen körde vi efter dom och så hittade vi rätt vi kom lite för tidigt och dom hde inte blivit klara ännu så vi fick vänta.
När det började så hade två inte kommit men vi började äta , det var pizza :) mums :) Sen kom dom andra, när vi ätit färdigt och pratat mycket. Sen var det tips promenad vi var två lag, mitt lag var bäst :D och vi vann. Man fick välja ett pris, jag valde en rykt borste :)  Sen fick vi byta presenter, Jag fick Olivias present en hovkrats och en bett nyckel ring och Wera fick min och hon blev jäte glad :) Jag skull eockså blivit glad om jag fick min prestent.  Sen så körde vi enn grej man fick en bokstav och så skulle men komma på ett namn, en stad, en häst i stallet, en affär och en artist på den bokstaven. Det gick inte så bra för mig, men det gjorde ingen ting för det var roligt och vi skrattade mycket :) Sen sprang vi ett varv runt  ett varv runt gården och vi jag kom trea. Sen körde vi Hjärter dam jag vann ingen gång men det var kul än då :) Sen körde vi hela havet storma och jag kom tvåa en gång och trea en gång och åkte ut föst en gång :) Sen körde vi dans stopp, jag e inge bra på att dansa, fast jag vann endå:P för Wera va mig sista gången :) Sen kom Mamma och vi åkte hem och kollade på Hjälp och det sista på let´s dance.

jag hade skit kul på festen och ångrar inte att jag gick dit :D det va super kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0