Happy :D

igår skrev jag inge hade inte tid. men igår hände inte så mycket mer än att jag tog håk i öronen :D:D:D Det blev ljusblåa örhängen :) Får byta 2 april, det är ett tag kvar :p
Idag var det roligt i skolan mestadels iaf, alla märkte att jag hade hål i öronen men malin matilda och fanny var lite sega :P Sen gjorde matilda en inbakad fläta oå mig det blev jätte fint :)
Sista lektonen var det matte prov :( det gick jätte dåligt hoppas iaf jag får vg.  Sen gick jag ner med Ebba och Fanny och åt typ resten gick hem. Det var chiken nuggets ganska gott. Vi satt och pratade och så kom sara och satte sig med oss.

Nu måste jag städa mitt rum så det blir rent tills Sofie kommer :) Det ska bli super kul :)

Kommentarer
Postat av: ebba

Du passade verkligen jätte bra i örhängen och du var jätte fin i flätan :D

2009-02-20 @ 21:08:25
URL: http://ebbsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack<333

2009-02-21 @ 11:41:01
Postat av: Ebba

Varsegod ;)<33

2009-02-23 @ 07:02:15
URL: http://ebbsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0