Hej

Idag så har det varit en ganska vanlig dag :)
Första lektionen: So och vi kollade på en film som handlade om Romarriket, sen var det No och först så pratade Djole  skit mycke, sen gick vi ner till data salen, vi arbetar ju om luft, jag e med Christin :) Det blev inte så mycket gjort vi pratade mest. Sen va Christin och jag tvungna att gå upp och göra rent våra bänkar, för vi hade ritat för mycket på dom. När det var klart så gick vi ner till mat salen och lyssnade på en gubbe när han pratade om Elevsskyddsombudet, typ. Sen skulle vi ha gympa men det gick inte för Kjell var inte i skolan, så vi fick ett uppgift att gå till ett kryss på en karta och rita av omgivningen där. Jag var med Ebba,Fanny och Malin, vi skulle gå till kanin parken, men innan vi började så åkte vi skridskor, på planen där(fast utan skridskor då). Vi hade skit kul :D sen när vi åkt klart, så halkade typ malin och slog sin arm i min haka och så skrattade vi as mycket. Sen började vi teckna ( vi hade fått kolkrita), min första blev ganska bra och alla ba åhhh, va fin. Men sen blev det för kalt så vi tog kort och gick in i Fannys port och satte oss i trappan.Där gjorde jag en till bild som också blev bra. Vi hade jätte kul och skrattade och busringde till, Danne och Tomas m.m. När alla var klara så gick vi tillbaka till skolan och åt lunch, men innan gick vi upp med våra saker och då snubblade jag och slog i knät i ett trappsteg och gud vad Malin skrattde XD hon skrattade så mycket att hon inte kunde gå så hon satt i trapppan och skrattade. Sen åt vi lunch det va ingen god mat, det va typ Kalops. Så jag åt bara sallad och mackor. Sen kom Lea och satte sig vid oss och vi pratade mycket. Sen gick vi uppoch väntade tills klockan va typ 1 gick Lea och jag ner till syslöjden. Jag forsatte med min lappkudde och den blir nog ganska bra iaf. Jag fick hjälpa Malin så gott jag kunde, hon stickar en socka och det va lite konstigt men det blir nog jätte bra :) Sen hade vi engelska och vi hade nåt förhör, men jag hade bara sett glosorna men inte tränat, men det gick nog bra tror jag. Sen läste vi I takket lyser stjärnorna, Sen va skoldagen entligen slut och jag gick hem. Ska typ sova e jätte trött
Men sen vid sex kommer Fredrika :) så då måste jag va vaken :P

Kommentarer
Postat av: ebba

jaa, vi hade jätte kul :D

2009-02-12 @ 17:08:17
URL: http://ebbsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0