Hej!!

Idag ahde vi skit kul på engelska lektionen, vi skrattade hela tiden :D det var skit kul:D De har också varit slöjd och de var kul, Ebbas förkläde är skit fint, men min kudde blir nog inge fin men jag kan ju ge bort den till någon. Och lea ska göra något coolt och orginellt som hon alltid gör, hon kommer alltid på massa idéer, det tycker jag e bra. De har också varit gympa, de var inte så kul. Sen har det bara varit tråkiga ämnen.
Men imorgon e det fredag :D Jag älskar fredagar!!

Det har inte varit så kul den här veckan för att Mirre har varit i Polen hela veckan, Fanny har varit sjuk och idag var Malin sjuk när Fanny var frisk.


Kommentarer
Postat av: ebba

Tack :D Nejdå, din kudde kommer bli jätte fin ;)

2009-02-05 @ 16:58:22
URL: http://ebbsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0