Inte den bästa dagen

Idag åkte jag och sofie till skanstull, vi gick till igor sport och jag körte en röd adidas tröja :) den e skit fin ;)
Sen tog mina pengar slut ;P Så vi gick ti bankomaten, fast det blev något konstigt så vi fick inte ut några pengar, vi fatta ingenting först. Så vi ringde först Peter och sen mamma. Vi gick in i massa affärer och så men köte inget för vi hade ju inga pengar :( Sen åkte vi hem. Vi ahde skit kul fast det va nåra läskiga killar på tunnelbanan som började prata med oss typ var finns Bagga vart ligger bagga jag vill veta vart bagga ligger, ligger det i sverige är ni från sverige så vi bytte plats och gick lite längre ifrån dom och dom satt och kollade på oss hela vägen ti skarpnäck, men vi orkade inte gå upp så vi gick över perongen och satte oss i det andra tåget ;P Vid medborgarplatsen gick vi av och vänta på skarpnäcks tåget och då passa vi på att köpa lite godis ur atomaten, sofie tycker det e så jävla coolt.
Sen åkte vi hem och det har inte hänt så myccket mer idag mest sutti vid datorn och så typ.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jadu, jag vet inte riktigt.... har bara varit där en gång så det är lite svårt att säga x) men nån stans i hammarby sjöstad :)

2009-02-24 @ 17:22:59
URL: http://ebbsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0