Najs

Idag har det varit en rolig dag med Sofie :D<33 Love you Sofie<33
Vi fick gå upp tidigt tidigt och åka tillstallet, vi träffa Tohmas vid t-banan han ville tydligen såååååå gärna följa me tillstallet så vi ba visst. Vi var bara 8 somskulle rida, skönt när man e så få i ridhuset.
Jag fick rida Nislanka :O :D Jag blev förvånad och glad hon går ju aldri i våran ridgrupp, men det va tur att jag fick rida henne, hon e väldig stark och het man måste värkligen vara bestämd, annars springe hon bara iväg med en.
Idag var det ju något nytt med snö så hästarna va extra uppspelta och galna. När vi skulle fatta galopp så blev acro och Nisse helt galna och skena och skena. Sen bytte vi varv och då började det ogen för krut sprka bakut in i väggen, så då blev Nisse så rädd så hhon galopperade jätte länge sen så travade hon ännu längre det gick värkligen inte att få stopp  på henne, sen va hon på G rästten av lektionen och rykte till vid varminsta ljud, vi skulle göra skänkelvikningar också men det gick inte så bra för hon skulle ju öka farten istället. Men det va iaf en lyckad lektion :D <333 Love you Nisse
Sen åkte vi hem och så åkte vi till Ulf och Jannika vi fick se på deras radhus :) det fanns inte så mycket att se på för dom håller ju på att renovera så det e ju inga möbler någonstans.
Vi åkte hem fick låna deras bil ;) Resten av dagen hade sofie och jag skit kul :D<3
Nu ska jag sova Shauu

Kommentarer
Postat av: Ebba

Så ni skojade bara med mig eller? Haha, jätte kul !!!

2009-02-23 @ 07:02:59
URL: http://ebbsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja visst va det :D

2009-02-23 @ 16:34:40
Postat av: ebba

Lite ;)

2009-02-23 @ 17:48:18
URL: http://ebbsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0