Rida:D

I ferdas och lördas hände det inge jag var bara sjuk :( så jag kunde int egå på skötar mötet.

men idag skulle jag rida :D:D jag fick Graham :D<3333 Jag blev jätte glad, han var bara lite seg annars gick hela lektionen skit bra. Och det speciella med den här lektionen var att vi fick öva på skänkel vikningar:D Det var inte det lättaste men jag klarade det jätte bra, om jag får säga det sjäv. Paula sa också att det var bra :) Vi glopperadei typ tio minuter för att hon på Silver hade himla problem.

men om någon kan säga hur man lägger upp filmer, så vill jag gärna att ni säger hur man gör, för då kan jag lägga upp filmen när jag gör skänkel vikning och när jag rider voltige :D<3


Kommentarer
Postat av: fredrika

vad fin din blog är nu! Tycker om att läsa den

2009-02-01 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0