Skola, Farsta,Film

Idag har de varit en bra dag, skolan va kul för de var kort dag slutade efter lunch :) och sen nhar vi ju skrattat hela dagen:)
Efter skolan så åkte jag till Farsta, jag gick in i ganska många affärer och provade kläder men köpte inga. Men jag köpte en sak till Sandra (kan ju inte säga vad det e hon läser ju min blogg), tre saker tills på fredag (kan intee säga vad de e heller) och så köpte jag en film som heter Flood. Sen åkte jag hem, när jag klivit av bussen möter jag Åsa-Hanna ute och går med Daisy och Asta, Åsa-Hanna känner inte igen mig direkt men det gör såklart Daisy och Asta, vi pratade och gosade ett tag, sen gick jag hem och såg filmen Flood, den var bra och det hände mycket, den var inte så läskig som man skulle kunnat tro. et handlar om att det kommer in en stor flod våg över London och så händer det massa saker, vill ju inte avslöja för mycket om nån ska se den:P

men nu måste jag gå ska äta nu, Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0