En Tanke :D (en bra tanke)

jag vet precis hur mitt rum ska se ut :D om jag får bestämma såklart. men jag ska göra så endå fast om jag inte får XD

Jag ska få en loft säng och så ställer jag skrivbordet under sängen(så kan jag använda det), så flyttar jag marsvinen till väggen (iställetför vid fönstret),sen ställer jag bokhyllan brevidsängen så når jag böckerna när jag är isängen, kommer ju va isamma höjd, jag skruvar nog ner hyllorna och kanske sätter upp dom över skrivbordet om det får plats och så flyttar jag byrån till den andra väggen brevid marsvinsburen och så vill jag ju såklart tapetsera om :D, men om inte mammaoch pappa går med på det får jag väll göra det själv ;P (jag är helt seriös) det gör ju inget om det blir lite snett XD det blir nog bara coolt, industri disign :P
Jag ska få ny lampa och nya gardiner hoppas jag.

Här är lite bilder på mitt rum som det ser ut nu:( fastbilderna är från ganska längesen men jag har inte ändrat mitt rum så mycket)



Nu när ni sett hur fult mitt rum är så förstår ni nog att jag vill göra om det och ränsa ut allt gammalt skräp!!

Bye från mig så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0